امروز من پنجشنبه 1اسفند
 
(♥‿♥)[̲̲̅̅͠ا̲̲̅̅][̲̲̅̅͠م̲̲̅̅][̲̲̅̅͠ر̲̲̅̅][̲̲̅̅͠و̲̲̅̅][̲̲̅̅͠ز̲̲̅̅]̲̅ ̲̅[̲̲̅̅͠م̲̲̅̅][̲̲̅̅͠ن̲̲̅̅](♥‿♥)
̗̖͙̚༼ つ ◕_◕ ༽つ ا͙̖̗̗̖͙̚̚م͙̖̗̗̖͙̚̚ر͙̖̗̗̖͙̚̚و͙̖̗̗̖͙̚̚ز͙̖̗̗̖͙̚̚ ͙̖̗̗̖͙̚̚م͙̖̗̗̖͙̚̚ن͙̖̗̗̖͙̚̚ ͙̖̗̗̖͙̚̚چ͙̖̗̗̖͙̚̚ط͙̖̗̗̖͙̚̚و͙̖̗̗̖͙̚̚ر͙̖̗̗̖͙̚̚ی͙̖̗̗̖͙̚̚ ͙̖̗̗̖͙̚̚ب͙̖̗̗̖͙̚̚و͙̖̗̚د[̲̅؟̲̅][̲̅؟̲̅][̲̅؟̲̅] ༼ つ ◕_◕ ༽つ
 
 

می دونین حسودی نباشا ولی شهرستان ما یعنی رامسر امتحانی برگزار کرد که قبول شدگان آن ها کلاس نخبگان می روند ومن هم یکی از قبول شدگان آن ها هستم خوب مادرم منو صبح بلند کرد و من صبحانه ی نون و پنیر و چایی رو  خوردم راه افتادم سرخیابان وایستادم تا سرویسم که بابای دوستم بود بیاد منو ببره خلاصه من رفتم سر کوچه بابای دوستم اومد منو برد.رفتیم کلاس زنگ اول علوم داشتیم که اول بسم الله اومدیم معلم یه جزوه  به ما داد،زنگ دوم که شد  ما ریاضی داشتیم  خلاصه او نم دوتا جزوه مشت قلمبه به ما داد اصن اعصاب  من اینجوری بود:زنگ سوم فارسی داشتیم که خدارا شکر آون جزوه نداد من هم نفس عمیق کسیدم زنگ خورد رفتیم تا بابای دوستم منو ببره. بعد از اون طرف اومدم کانون پروش فکری تا نمایش تمرین کنیم حدودا ساعت 2 بود که تمام شد ومن به خانه رفتم ناهار خوردم و به کلاس خصوصی که کلاس ریاضی بود رفتم و حدودا ساعت  5 و30 دقیقه تمام شد اومدم خونه تمام جزوه هارو حل کردم یه استراحت کردم شام که جیگر دست پخت مامان بود رو خوردم  ودندان هایم را مسواک زدم و از شدت خستگی زود خوابیدم.

باتشکر مدیریت وبلاگ

 

 

نظر یادت نظره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392برچسب:امروز من,دیروزمن,من,تو,اس ام اس,, :: 11:55 :: توسط : بردیا

درباره وبلاگ
سلام.من از شهرستان رامسر،شهر کتالم و کلاس ششم دبستان بوووووووووووووووقققققققق هستم می خواهم امروز من را با شما تقسیم کنم.اگه خوب می بینین ،خوب نگاه کنین که این وبلاگ دارای چه چیز های باحالی است از چت روم گرفته تا نظر سنجی پس اگه نظر نداده باشی نامردی!! ،یه باردیگه می گم: اگه نظر نداده باشی نامردی!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امروز من و آدرس emrooz-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 95934
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

link href=" [img]http://ercv.netai.net/up/db6920adcd04.gif[/img]" rel="shortcut icon"> کد خوش آمدگویی Online User